Re: p³yty dvd-r maxell z LIDLA

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 09:39:28 MET

U¿ytkownik "Gil" <gilboaWYTNIJTO@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci
news:5b30.000002f7.496e5e35@newsgate.onet.pl...

> Zalecam sprawdzenie no¶nika tego Maxwela bo to mo¿e byæ ciekewe. Moje
> ostatnie
> verbatimy i tak raportuj± sie jako:
>
> Manufacturer Name : [Mitsubishi Chemical Corp.]
> Manufacturer ID : [MCC 03RG20 ]

No tomo¿e dla twojej informacji jak ju¿ znalaz³e¶ ten spisek, Verbatim jest
czê¶ci± korporacji która siê nazywa Mitsubishi Chemicals, co wiêcej
mitsubishi chem. jest jednym z najwiêkszych producentów no¶ników na ¶wiecie
i z mojego kilkuletniego do¶wiadczenia wynika jednym z najlepszych (choæ i
im zdarza³y siê "bardzo udane serie no¶ników")

> Czyli to samo jak Agfa, GPT czy nawet Office Depot.

tak, produkuje dla wielu marek.