Re: Karta d¼wiêkowa High Definition.....

Autor: Nugat <nuggaci_tyk_at_po.poplop.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 08:46:30 MET

Wed, 14 Jan 2009 21:31:40 +0100, na pl.comp.pecet, Animka napisa³(a):

> stars napisa³/a:

> Napisa³am tu kiedy¶, ¿e mam w domu laptopa Toshiba i wiêcej siê nie bêde
> t³umaczyæ.

Nie chodzi o to ze masz juz laptopa, ale o to ze ta cene ktora wymienilas
mozna bylo kupic cos nowoczesniejszego niz komputer oparty o stary
nieprodukwany juz od wielu lat nieudany intelowski Pentium IV i za ta cene
za pare groszy zamiast zintegrowanego pewnie Realteka miec chocby SB Live!
ktory jesli chodzi o zwykle stereo pieknie gra....