Re: Kamerka USB do obserwacji nocnych

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 14:26:11 MET

On Tue, 13 Jan 2009 01:17:48 +0100, "Pawel \"O'Pajak\""
<opajak1@gazeta.pl> wrote:

>Wystarczy kilka, czy nawet 1 klatka na s, pole widzenia ograniczone do
>mniej wiecej polowy samochodu z odleglosci ok 40-50m. No wlasnie, czy cos
>z powszechnie dostepnych kamerek da sie dobrac do takiego szlachetnego
>celu?

Rozejrzyj się raczej za dedykowaną kamerą do telewizji przemysłowej z
podświetleniem diodami - inaczej w warunkach nocnych nic nie
zdziałasz. Po prostu tanie kamery mają taka czułość że inaczej nei da
rady. No i niestety nie będzie to tanie jeśli ma chodzić na 40-50m i
działac tylko przy łunie śwaiteł. Acha - w takich warunkach raczej
zapomnij o kolorze. Zastanów się też nad analogową kamerą
bezprzewodową - to koszt od ~100 złotych bez podświetlenia za kamerkę
którą wsadzisz w każdą szparę bo ma zailanie bateryjne a na obiektyw
wystrczy kilkumilimetrowa dziurka. Kamery z odpowiednim zoomem i
podświetleniem to już całkiem inny przedział cenowy.

Jakby co to pisz do mnie na priv - mam pewne doświadczenei z systemami
kamerowymi do monitoringu - nadzoruję kilka atkich rozwiązań.

Zdrówko