Tania karta dzwiekowa pod zestaw Logitech 2.1 Z-Cinema

Autor: Tron <tronicki.jacek_at_erho.nospam.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 23:37:13 MET

jak dotąd miałem SB Live! 1024, ale coś nie tak z nia obecnie sie porobilo
jak zmienilem plyte na cipsecie VIA... generuje jakies trzaski, wiec
wyciagnalem... szkoda bo dzwiek byl ok i mi pasowal, teraz gra zintegrowany
kodek realteka 662 ale jakosc dzwieku jest marna, dzwiek jakis cichy, jakis
plaski... dzwiek leci na Logitech 2.1 Z-Cinema a te glosniki graja dosc
ladnie.. slychac tutaj niedociagniecia integry, potrzebuje wiec cos
lepszego niz ten kodek...

nie chce za duzo wydawac, wiec mam na widoku:

http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=SB+AUDIGY+SE+OEM
albo
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=SB+X-FI+MX+XTR+AUD+O

a moze cos innego?