Szybki dysk zewnętrzny USB/LAN

Autor: Mariusz <mkNospamerOut_at_namyslow.net>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 21:47:10 MET

Witam!

Czy ktoś namacalnie stwierdził i może polecić mi jakiś dysk na USB lub
LANowski, ale interesuje mnie bardzo szybki transfer z niego.
mam różne dyski USB ale one w porywach do 30 MB/s wyciagają. Mam też LAn (WD
Book) i on nie dochodzi do 10 MB/s (łącze 1 Gb).
Czy są urządzenia zapewniające transfer na poziomie przepustwości USB lub
też szybkie dyski LAN - takie powiedzmy z 30-40 MB/s?
Interesuje mnie coś o pojemności 1-2 TB, dość solidnego (wielkość dowolna -
byle nie szafa 10 kg)

--
Mariusz