Re: Eee 1000H vs Samsung NC10

Autor: tomasz:) <antyspam.CUT._at_buziaczek.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 07:26:50 MET

Michal Kawecki pisze:

> Oczywiście. Ja jednak proponuję betę Windows 7. Sam właśnie zabieram się
> za instalację, a tutaj znajdziesz komentarze moich poprzedników:
> http://www.sammynetbook.com/plugins/forum/forum_viewtopic.php?6335

Jedno pytanie: czy Ty byłeś od razu zdecydowany na NC10 czy brałeś inne
możliwości pod uwagę (właśnie 1000H lub coś z MSI?)

Czy pod zwględem wydajności te netbooki mają podobne osiągi? (w teście
PCWK wyszło, że 1000H wygrywa w 13 testach, NC10 w 6 - teraz nie
sprawdzę jakie to były konkretnie testy). Tylko czy nie jest tak, że
testy syntetyczne pokauja JAKIEŚ różnice - które w praktyce dla
przeciętnego usera nie będą zauważalne..?
Bo w sumie podzespoły "podstawowe" - procesor, pamięć, duysk - mają podobne.

I jeszcze jedno pytanie: netbooka zamierzam jeszcze używać do zgrywania
zdjęć z aparatu i przeglądania (głównie pod kątem odpowiedniej ostrości,
utawienia fokusu itp). Zdjęcia w JPG najczęsciej, 12 MPix, około 5 Mb
każde. Czy taki plik można w miarę przyjemnie (nie czekając 20s na
załadowanie) obejrzeć na tym netbooku?

Druga rzecz - ta beta windows7 jest jakoś do zdobycia? Z Twojej
sygnaturki wnioskuję, że możesz mieć większe możliwości niż zwykły
śmiertelnik, (legalne, bo na warezach tę betę widziałem, ale od pewnego
czasu kwestia legalności jest dla mnie istotna..)