Re: [długie] Kabelkologia dźwięku przestrzennego.

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 05:46:34 MET

  doom3 napisał/a:

> Patrzac na dlugosc zycia tego standardu to TAK, ale nie powiedzialbym, ze
> jest przestarzaly, dopiero teraz wchodzi (powoli) TrueHD (w filmach HD na
> dyskach BD)

Chyba jeszcze nie oglądałam filmów w HD. Można gdzieś jakąś próbkę
obejrzeć? Jakiś filmik, czy coś, tylko nie wiem czy moja "potężna
maszyna" to "udźwignie", ale od czego są kodeki i drivery :-)
Moj odtwarzacz Manta to napewno by już HD nie otworzył, nie ma chyba
takiego formatu. Może będzie można zaktualizować soft. Tak sobie gdybam.

--
animka