Re: AC Freezer 7 Pro - badziew.

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Sun 11 Jan 2009 - 16:56:04 MET

Olek <olo@usuntodigitalline.eu> w wiadomości
<news:gkctdl$v7$1@news.task.gda.pl> napisał/a:

> polemizowałbym - jaki masz problem w przypadku amd?
>
> bo w intelu te kołki to o wiele gorsze rozwiązanie (przynajmniej w
> montażu coolera) niż elegancka dźwigienka pod amd... :)

Polemizowałbym. Może i ta dźwigienka jest "elegancka", ale coś za coś :p.
Nie jest zbyt elastycznym rozwiązaniem.
Np. kupiłem dla amd coś takiego:
http://www.auras.com.tw/action/driver2/dl.asp?id=pweshoppcor
bo nie przyjrzałem się tym obrazkom dokładnie :P - to jest chyba chłodzenie
dla intela z dorobionym "na siłę" mocowaniem dla amd, bo zdjęcia dla amd są
przekłamane.
Mam m-b z mocowaniem na chłodzenie jak na zdjęciu nr 2 "for AMD" - ząbki na
górze i na dole koszyka. Zdjęcie numer 3 ukazuje chłodzenie przypięte do
płyty, z wentylatorem skierowanym radośnie w kierunku tylnej ściany obudowy.
Przyjrzyj się zdjęciu numer 1 i numer 2 - uzyskanie efektu ze zdjęcia numer
3 jest niemożliwe na płycie ze zdjęcia numer 2. Wiatrak na tym radiatorze
może być w na takiej płycie skierowany albo "z góry na dół" - co psuje ciąg
powietrza w obudowie - albo "z dołu do góry" - co niby mogło by być, ale
wiatrak aurasa charakteryzuje się cichą pracą tylko w pionowym położeniu, w
poziomym jest dość głośny, zwłaszcza na niskich obrotach wydaje słyszalne
burczenie (zwłaszcza w położeniu "z dołu do góry"). A szkoda, bo wykonany
jest bardzo starannie.

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.