Re: Dysk do kilkuletniej płyty

Autor: _Kinio_ <pfff.torrent_at_gmail.com>
Data: Sun 11 Jan 2009 - 00:51:04 MET

Użytkownik "Tomasz Tatar" <tomasz.tatar@gmail.com> napisał w wiadomości
news:dc4a5ce7-b3f5-453b-b936-e03eb97c3d8c@g39g2000pri.googlegroups.com...
Cześć. Chciałbym dołożyć większy dysk do swojego komputera - tak 500
GB lub większy. Płyta główna ma już kilka lat - jest to Asus A7V600 z
chipsetem VIA KT600 i VIA VT8237.
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=13&l3=61&model=223&modelmenu=1
Czy mogą wystąpić jakieś problemy z obsługą dysku większego niż
potrafi płyta? Obecnie z płytą poprawnie działa dysk Maxtor 80 GB.

Płyta ma złącza Serial ATA, ale obecnie sprzedawane dyski mają SATA-II
- czy to są zgodne standardy? Lepiej kupić do tej płyty dysk SATA czy
EIDE?

Czy do obsługi dysku tej wielkości konieczny byłby update BIOS-u
(nigdy nie był update'owany)?

Serdecznie pozdrawiam.

--
Tomek Tatar
ja mam taka plyte tylko obcieta wersje na a7v600x i dziala 500GB na sata i nie