Re: [Monitor] - matryca S-PVA - co kupić?

Autor: Mariusz <mkNospamerOut_at_namyslow.net>
Data: Sat 10 Jan 2009 - 21:01:37 MET

> a 1400x900 na 14" ?? :)

Mam 1400x1050 na notku 15" i to jest już "za gesto".
Włączam tylko w specjalnych celach bo typowo ma ustawione 1024x768 i jest
ok - to odpowiednia rozdziałka do 15" :)
Ale widziałem w akcji 1920x1200 na 15,4" i powiem szczerze że to jakaś
masakra jest. ;-O
(może w programie gdzie mozna ustawić sobie duuuzy interface io font jest
ok, bo zyskujemy dużą dokładnośc odwzorowania na ekranie - z uwagi na duża
gęstość - ale większość aplikacji nie daje się tak ustawić i wtedy trzeba
lupę żeby czytac komunikaty napisane standardową czcionką)

--
Mariusz