Re: AC Freezer 7 Pro - badziew.

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Sat 10 Jan 2009 - 20:30:54 MET

Nazgul ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Jak zabezpieczyć Freezera przed odpięciem się w czasie pracy kompa?

Mocowanie LGA775 zawsze mnie przyprawiało o lekki skok adrenaliny ale
mocujac ostatnimi czasy kilka AC Freezer'ów 7 nauczyłem się zasady
działania tych kołków zaciskowych. Kiedyś - tak jak Ty - wolałem
zamocować cooler do MoBo przed jej wkręceniem w obudowę peceta. tearz
już robię to bez problemu na wkręconej MoBo (hint: przyjrzyj się temu
ząbkowi na boku kołka - po zaskoczeniu kołka w otwór płyty musisz tylko
umiejętnie przekręcić główkę kołka tak aby ząbek na boku został
zabezpieczony). Jak to opanujesz to nic Ci nie wyskoczy - gwarantuje.

Pzdr, OMSON