Re: Waska obudowa do PC

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 10 Jan 2009 - 14:04:18 MET

Uzytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisal w
wiadomosci news:gk7hs8$ko5$1@news.task.gda.pl...
> Witam,
>
> Czy istnieja waskie obudowy bez otworow 5,25?
> Moze komus sie obilo o oczy? sprawdzilem allegro/google/ strony domowe
> kilku producentow i jakos wszystkie maja:)
>
> Mam cztery skladaki i chcialbym przelozyc "bebechy" do czterech, takich
> samych, waskich obudów, ustawic kolo siebie zeby mniej miejsca zajmowalo.
> (w skladakach nie mam napedow CD / DVD)
Czyli rozwiazanie typu barebone odpada, bo wymaga mniejszych plyt . Chodzi
ci o obudowy desktopowe postawione na sztorc czy generalnie zaoszczedzenie
miejsca w dowolny sposób? Istnieja obudowy niskie desktopowe, ale mieszczace
jak najbardziej naped optyczny, popularne zwlaszcza w bankach i podobnych
firmach. Do dostania u handlarzy sprzetem poleasingowym. Moze to,
ewentualnie w pozycji pionowej.