Bardzo poważny problem

Autor: Kacper Lis <kacperlis_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 17:02:43 MET

Witam, mam płytę główną Soltek-75KAV. Jak dotychczas mialem 256MB RAM i
kupiłem na allegro kość 512 MB. Przeczytałem wszystko....git.

Napięcie git, piny git. Lecz po włożeniu PRAWIDŁOWYM kośc nie jest
wykrywana. W opisie na Allegro wynika że nie bardzo jest to kość DDR i
dobrze, bo ta płyte nie obsługuje DDR. Pomyślałem, że to jakiś konflikt.
Wyjąłem stare 128 i to samo. We wszystkich gniazdach. Co robić?
 Aha, i kość jest przystosowana do 133MHz, tak jak jest ustawiona płyta.