Re: Czy warto kupić

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 00:05:23 MET

Dnia 6.1.2009, Animka napisał(a):

> Też mam komputer IBM i jeszcze ani razu nie ściągałam sterowników ze
> strony IBM. Nawet nigdy o tym nie pomyślałam, bo komputer mi śmiga przez
> wiele lat. Żadnych problemów, a programów mam poinstalowanych, że ho ho.
> WindowsXP przy instalce wszystko (no, prawie wszystko) mi jak trzeba
> ustwia, nawet kartę sieciową i połączenie lokalne.

:D

> No popatrz, a mnie nigdy (w porównaniu z komputerem z optimusa) nie
> wyskoczył żaden błąd. Widocznie WindowsXP instaluje te właściwe.

Gdzie napisałem, że te sterowniki są niestabilne?
One nie oferują wykorzystania sprzętu w 100% tj. jego wydajności czy
obsługi specyficznych funkcji. Przykłady: procesory i brak wykorzystania
SpeedStep, drukarki i często brak możliwości wykorzystania ich trybów ECO
oraz brak możliwości wykorzystania wyższych rozdzielczości, wielokanałowe
karty dźwiękowe i brak możliwości skorzystania z różnych efektów czy
choćby DSP jeśli karta takowe posiada, karty graficzne i brak możliwości
pełnego wykorzystania GPU (np. ostatnio CUDA nVidii) czy choćby TV-Out, no
i najważniejsze chipsety i brak wsparcia dla ich specyficznych funkcji
(jak np. zarządzanie energią), itd. Część takich "kwiatków" czasem
eliminowana jest w kolejnych wersjach Windows czy ServicePackach, ale to
tylko "kropla w morzu...".
By w pełni wykorzystać sprzęt sterowniki *zawsze* należy instalować te ze
strony producenta i to nie zawsze najnowsze, a te dedykowane dla danego
sprzętu.

> Automatyczne aktualizacje powinno się wyłączać. Pobierać w razie
> potrzeby to co trzeba, a nie nakitować wszystko co jest w tym dla
> outlooka, którego ma się jako tako wywalonego z komputera.

Nie mam takich problemów, ale ja aktualizuję Autopatcherem.

Zrobiło się NTG więc EOT z mojej strony.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/