Re: Klawiatura MIDI

Autor: Szymon Machel <smachelMAUPA_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 22:01:46 MET

Użytkownik "Jan Bartnik" <bartnikj@gmail.com> napisał w wiadomości

> Zastanawiam się czy nie jest to lekkie NTG, bardziej na grupę muzyczną.
> Szukam "klawiatur" MIDI. Keyboard jakiś bez opcji grania bez komputera.
> Jest tego odrobina na allegro, na upartego niektóre programy współpracują
> tradycyjną klawiaturą... ale jest to odrobinę bez sensu - mieszczą się
> dwie
> oktawy a klawisze działają "binarnie".
>
> Stąd pytanie - czy klawiatury midi z tzw. dynamicznymi klawiszami są tak
> obsługiwane przez peceta? A może zależy to od portu
> (drivera/chipsetu/czegośtamjeszcze) midi komputera/keyboardu? Chodzi mi o
> [...]

http://www.allegro.pl/item515623870_e_mu_xboard_25_kontroler_midi_sound_import.html
Ja zrozumiałem z opisu, że klawiatura ta z dołączonymi programami
działa "dynamicznie". Niestety nie moge tego potwierdzić
z doświadczenia własnego. Nie pozostaje nic innego jak udać się do
jakiegoś sklepu muzycznego i zrobić wywiad/próbę.

Szymon