Re: Klonowanie obrazu - problem rozdzielczosci

Autor: scatterbrain <ojcze.dyrektorze_at_wysoka.izbo>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 23:47:16 MET

> Albo rybki, albo akwarium. Klonowanie zawsze wymusi tą samą rozdzielczość
> na drugim ekranie. Nie za bardzo mogę sobie wymyślić do czego to Ci
> potrzebne.

Do tego zeby np. na malym komputerze prowadzic prezentacje nie patrzac sie w
to co widza widzowie na duzym ekranie jaki stoi tylem do mnie.
Jesli wlacze u siebie na malym ekranie pulpit w 1200x800 to dlaczego
uzytkownicy 26 calowego monitora 1920x1200 nie mieliby w takiej
rozdzielczosci widziec dokladnie to co robie ?
Z tego co pamietam taka mozliwosc byla chyba na kartach matroxa dualhead,
ale to bylo cale wieki temu (tj. kolo 8-9 lat) i moge dokladnie nie
pamietac.
IMHO klonowanie to prostsza dla "sprzetu" operacja niz rozszerzeniu ekranu w
czasie, ktorego moge i na drugim monitorze wymusic 1920x1200, no ale to na
chlopski moj rozum :-)
Pewno jest jakies racjonalne wytlumaczenie dlaczego sie nie da.