Re: Czy warto kupić

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 15:48:15 MET

  Michal Lukasik napisał/a:

> IBM4?
> Mowa była o niemarkowym komputerze z Intel Pentium 4 kontra IBM NetVista z
> takim samym CPU.

> No to IMO "wtopiła" z powodów:
> - FireWire jak bezie potrzebne to za grosze można dokupić na PCI - teraz
> pewnie i tak nie użyje

Użyje.

- wnioskuję z przeznaczenia jakie było podane w
> pierwszym poście
> - NetVista ma AGP, które może się przydać

Nie przyda się. Nikt już chyba AGP nie używa.

- pierwszy komputer go nie
> posiada a tego nie da się łatwo dodać - trzebaby wymienić płytę główną

A po co komu ten AGP? Ja w swoim komputerze też mam AGP ale
nieuaktywnione, bo niepotrzebne.

> - 2xUSB to żaden problem zwłaszcza, że na płycie głównej są piny na
> podłączenie śledzia z większą ich ilością (śledź kosztuje w zależności od
> tego gdzie kupować od 5zł do ... to już zależy od fantazji sprzedających)

PO co dokupywać jak już można mieć od razu w komputerze?

> - IBM ma świetny support - sterowniki i manuale dostępne na WWW
> - obudowy IBM są całkiem "zgrabne" i wygodne w eksploatacji choć IMO nie
> tak wygodne jak np. Compaq (no ale to też zależy co porównywać)

Wiem, że ma świetny support. Niemniej jednak ja nie korzystałam (też mam
IBM), bo nie znam angielskiego i nie chcę sobie czegoś sknocić w komputerze.

--
animka