Re: Jaki najszybszy flash USB ?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 02:04:24 MET

Użytkownik "Jan Bartnik" <bartnikj@gmail.com> napisał w wiadomości
news:19hgmblfor0bf$.5vf7bp19zyxp.dlg@40tude.net...

> Ja bym jeszcze dorzucił kilka innych detali, które ograniczają
> przepustowość pena. Ja bym odpowiedział na pytanie - nie istnieje
> najszybszy flash USB. Dlaczego? Bo zależy to od tego jak go przetestujemy
> na jakim sprzęcie. Gdzieś był test płyt głownych i sprawdzali pendrivem
> prędkości... różnice były zauważalne.

w znakomitej wiekszosci przypadku to tylko kwestia chipsetu plyty glownej,
jeden poprostu lepiej realizuje transmisje po USB a nastepny gorzej,
producent plyty glownej to juz w zasadzie nieistotna sprawa (w gre wchodza
jeszcze IRQ wspoldzielone z innymi urzadzeniami).

> Ja bym postawił na dobry czytnik kart CF i wstawił tam coś szybkiego. Jak
> będzie miał UDMA to może uda się dojść do 40/40.

Jezeli producent w dokumetacji technicznej przedstawia Ci maksymalne mozliwe
do uzyskania parametry (zazwyczaj sa mniej lub bardziej zawyzone) to sa to
parametry MAKSYMALNE i czytnik o mozliwosciach teoretycznych 40/40 nie
przyspieszy pendriva, ktorego maksymalna predkosc zapisu wynosi 25 mega/s.

--
doom3