Re: Monitor - zakup

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 03 Jan 2009 - 16:08:00 MET

> 19" panorama to *porażka*. Jeżeli już 19", to o klasycznych
> proporcjach tylko. A jeżeli panorama, to tak od 21" w górę.

nie zgodze sie :)
ja kupilem sobie i zonie 2x 19" samsunga, cena byla smiesznie niska, ale ze
akurat mialem wolna gotowke to kupilem i sobie bardzo chwale.
komputery w domu sluza mi wylacznie do sprawdzania maila czy tez www,
praktycznie wykluczam prace na nich. ja czasami dla rozrwyki zagram w cos i
tyle.

jak dla mnie taka 19" panorama jest zupelnie OK do tego do czego ja
wykorzystuje, mam panorame w T61 :) i tez jakos na niej pracuje bez
wiekszego poswiecenia(mam zew monitor i pracuje na dwoch:)
w domu do ogladanie filmow mam TV wiec nie korzystam z monitora przy PC

--
pzdr
piotrek