Re: kieszen~ hdd z lan

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 22:10:38 MET

Użytkownik "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:slrnglsdq6.96c.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
> In the darkest hour on Thu, 1 Jan 2009 23:17:52 +0100,
> maX <aver@_out_of_spam_interia.pl> screamed:

> Bonding to dosyć stara technika.

Nie wiem czy to było tak trywialne rozwiązanie jak teraz u nVidii. Bo tam to
kilka kliknięć i sieciówki sie agregują. Żeby rozagregować to tez jedno
kliknięcie (chyba nawet nie trzeba restartowac kompa). W opisie tego
feature'a pisze że można łączyć więcej niż 2 sieciówki, a poniewaz chyba nie
ma płyty na chipie nForce z wiecej niż dwoma (ani tym bardziej oddzielnych
sieciówek nVidii) to nie wykluczam że można doagregowac sieciówki innych
firm (wtedy oprogramowanie steujÄ…ce nVidii chyba przejmuje kontrolÄ™ nad tymi
"obcymi" sieciówkami)