Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 23:09:36 MET

On Thu, 1 Jan 2009 16:29:42 -0500, Saiko Kila
<fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote:

>Proces "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> zwrócił błąd:
>
>Tak przez ciekawość, jaki to KVM? W sumie potrzebny mi tylko do trzech
>kompów, ale to tak drogi szajs jak za swoje możliwości że chętnie bym
>wziął jakiegoś lepszego, żeby się później nie psuł bez końca.

A wiesz że nie pamiętam? Siedzi w szafie rackowej nad serwerami. O
chyba to dokładnie ten:
http://www.meditronik.com.pl/doc/komp/kvm_ps2_8port.htm Ostanio też
dośc dużo pracowąłem na jednym z rackowych modeli ATEN i szlag mnie
trafiał. Nie wiem kto wpadł na pomysł by długi Backspace podzelić na
pół i z prawej części zrobić ScrollLock. Skończyło się na pracy via
ssh i VNC a uzyciu konsoli tylko do wstępnej konfiguracji.
W domu używam takiego:
http://www.edimax.pl/pl/produce_detail.php?pd_id=90&pl1_id=6&pl2_id=31
ale go nie polecam - nie chce prawidłowo współpracować ze starą
klaiwaturą bezprzewodową Logitecha Cordless iTouch Keyboard z 2000
roku. Musiałem wymienić kalwaiturę mimo że nadal w 100% sprawna. Przez
ponad 2 lata używałem takiego:
http://www.profipc.pl/kvm/kvm_cs_62a.php ale miał tylko 2 porty a ja
czasami potrzebuję podpiąc trzeci i czwarty komputer wiec musiałem
zmienić. Problemem też jest czasami to że nowsze płyty potrafią nie
mieć portów PS/2 a wyłącznie USB - ale chyba ptzyjdzie czas za czymś
takim sie rozejrzeć bo komp z którego klepię ma tylko PS/2 dla
klawiatury. A 2 myszki na stole to za dużo ;-)

Zdrówko