Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 21:34:28 MET

"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:

> akurat sie dość mocno ucywilizowało. A to co widać że np. papier,
> szkło i plastik ląduje w tym samym samochodzie to efekt naszej
> niewiedzy - te rzeczy są ponownie sortowane bo wielu ludzi wrzuca do
> pojemników co bądź.

U mnie spoldzielnia musiala podpisac umowe na recykling i w altance
smietnikowej pojawil sie jeden osobny pojemnik na
szklo/plastik/makulature. Nie przeszkadzalo mi, ze jest jeden, bo
wierzylem w wyjasnienie jak wyzej.

Az zobaczylem, ze smieciarze to wpierniczaja do tej samej smieciarki
razem ze wszystkimi innymi zwyklymi smieciami. Tak, z obierkami,
pieluchami i reszta guana.

I wyleczylem sie z sortowania smieci na dlugo.

  MJ