Re: jaką nową drukarkę laserową do 400zł?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 17:39:58 MET

alan_transceiver pisze:

> Co do Samsungów, zraził mnie 1640, wyczytałem, że startowy toner nie ma
> chipa, a reszta ma i przez to ciężko jest z namówieniem drukarki, żeby
> drukowała dalej (podobno włożenie bezpiecznika nie pomaga, rozwiązaniem
> jest przylutowanie jednej nóżki pamięci do masy w drukarce, ale szkoda
> gwarancji). Jest jeszcze 2240, ale tutaj w ogóle informacji nie znalazłem.
> Z tego co teraz wyczytałem na temat Xeroxa 3117, wystarczy wymienić
> bezpiecznik w tonerze.

Lipa Panie, lipa. Samsung chyba wycofal/przestal produkowac ML-2010 (nie
moge go nigdzie znalezc, nawet na allegro nie ma), bo toner nie mial
zadnych chipow, bezpiecznikow itp. Wszystko co trzeba robic to walic
toner i zmieniac beben swiatloczuly a teraz jak czytam co piszesz to az
mnie ciarki przechodza, ze takie numery trzeba robic :/

--
Pozdrawiam,
Maciek