Re: Używany laptop - co polecacie?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 14:44:05 MET

> Łamać to się może najwyżej plastik, na którym jest touchpad, koło
> klawisza ze strzałką w prawo (nota bene najczęściej zasłaniany
> fragment na zdjęciach na allegro :) ).

:)
az sie popatrzylem na moja T61, owszem masz racje w modelach T2x T3x i T4x
ten alement byl dosc cienki. to jest gorna czesc obudowy(swoja droga malo
istotna z punktu widzenia sztywnosci obudowy) i masz racje, moze to byc dosc
slaby punkt. pozniej to poprawili obecnie w T61 jest o wiele szerszy ten
plastik(ponad 1 cm szerokosci gdzie przy T4x to bylo niecale 0,5 cm :)

--
pzdr
piotrek