Asus P5Q Pro i eSATA

Autor: Nazgul <a_at_op.pl>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 22:07:17 MET

Niezła zagwozdka. W necie wyczytałem, że P5Q nie wspiera external SATA,
co najpewniej oznacza, iż dyski nie mogą być "hotplugowane". Tymczasem
moja P5Q ma dwa porty SATA oznaczone SATA_E1 i SATA_E2 oprócz sześciu
standardowych oznaczonych od 1 do 6 i dla uniknięcia pomyłki gniazda E1
i E2 są oznaczone innymi kolorami. Może mnie ktoś oświecić o co biega?
Manual jest niezwykle lakoniczny w tej kwestii, strona producenta
podobnie, podając:

Silicon Image Sil5723 (Drive Xpert technology) - 2 x SATA 3Gb/s

Z czym to się je, czym to się różni od pozostałych sześciu konektorów
SATA poza tym, że nie można tam podpinać niczego oprócz dysków?

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"