Dreambox i hdd

Autor: tomek <flakizolejem_at_wp.pl>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 17:10:48 MET

Witam Szanownych Grupowiczów!

    Czym tknąć taki problem: mianowicie szwagier miał podbięty do dekodera
dreambox hdd (jest to oparte na jakiejś dystrybucji linuxa) i miał na tym
hdd kilka ważnych dla siebie rzeczy zgranych i teraz coś tam się rozleciały
partycje ponieważ gdy wyświetlam zawartość czymkolwiek jakimkolwiek softem
do partycjonowania - nie mam tam wogóle partycji czystka. Proszę o pomoc w
imieniu szwagra czym "ruszyć" temat, jakim softem do odzyskiwania danych z
linuksowych partycji chyba, bo też nie jestem pewny.

Pozdrawiam raz jeszcze i o pomoc proszę - jak pomogę szwagrowi to dostanę na
pewno rodzinny medal.