kieszeń hdd z lan

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 16:45:24 MET

witam, chciałbym sobie kupić kieszeń na dysk z lanem i chciałbym się zapytać
czy ktoś ma jakieś opinie o kieszeni ULS-3282
http://www.humanmedia.pl/uls3282.html właściwie ma wszystko czego
potrzebuje, jednak pytam bo poprzednia kieszeń jaką miałem to nie zawsze
była wykrywana przez system, albo nawet często była nie wykrywana, transfery
się wieszały, mam wrażenie że potrafiła spalić port usb i ogólnie była
beznadziejna. i jeszcze jedno pytanie apropo transferów. czy we wszystkich
kieszeniach lan 10/100 Mbps transfer SMB jest taki mały ? tu wynosi koło
6MB/s