Problemy z instalacją

Autor: Jarek. <sajmon007_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 20:25:32 MET

Witam Serdecznie
Mam starego laptopa HP xe3 z win 98 .Pech chciał iż przestał mi działać port
drukarkowy , kupiłem więc sprytną przejściówkę
http://www.bencent.com.tw/usb20/printcable/index.htm jak na załączonym w
linku obrazku . Dostałem ją wraz z dyskietką instalacyjną , zainstalowałem i
wszystko działało . Niestety jakiś czas temu musiałem dokonać instalacjhi
WIN 98 od nowa . Dyskietkę mi gdzieś wcięło i obecnie ma problem z
zinstalowaniem drivera do tego kabelka . Sciągam go ze strony jak w adresie
powyżej . Samo urządzenie jest rozpoznawalne prze laptopa na etapie jego
uruchamiania ale gdy wskazuję lokalizację skąd może zostać pobrany driver
system go we wskazanej lokalizacji nie widzi .
Może ktoś z szanownych grupowiczów ma doświadzczenie z tego typu
rozwiązaniami i pomoże .

Pozdrawiam
Jarek