Problem - monitor?

Autor: FreshH <arthub_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 15:16:46 MET

Dzień Dobry,

        Mam następujący problem, może ktoś się spotkał...
Otóż wyłącza mi się często (lub zawiesza komputer rzadziej) monitor w
taki sposób jak by byłą przerwa w zasilaniu komputera (brak prądu) z
tym że komputer pracuje dalej bez problemu natomiast monitor już jest w
takim stanie jakby komputer był już wyłączony . Jedyne co mozna zrobic
to zrestartowac...Najczesciej zdarza sie to podczas używania gier (nie
wszystkich bo niektóre czasami dostają zwiechy , niektóre w jednym
odkładnie znanym momencie wywylaja monitor a niektore dzialaja bez
problemu) . Mam pewien koncept co jest tego przyczyna ale proszę o
ewentualne sugestie.

Hubert