Re: Karty ATI HD4350 i wyjscie s-video

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 12:47:59 MET

Użytkownik "Robbo" <robbo@i.luv.spam.com> napisał w wiadomości
news:ghql6i$l83$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam,
>
> Czy w kartach serii ATI HD4350 ktorykolwiek z producentow zastosowal
> wyjscie S-video? Z opisów po sklepach nie jestem w stanie tego
> jednoznacznie stwierdzic (często piszą po prostu wyjscie TV, ale czy to
> jest HDMI czy S-video to juz nie wiadomo). A byc moze nawet jak jest HDMI
> to w standardzie są adaptery do S-video ?
> Wiem że dziś króluje HDMI, ale w koncu jeszcze do niedawna praktycznie
> każda karta miała wyjście S-Video...

Odpowiadam sam sobie, dla potomnosci gdyby ktos mial podobny dylemat.
Zakupilem karte Radeon 4350 Sapphire DVI&TV (PCI-E) LiteBox:
http://tinyurl.com/753zla
i potwierdzam, że jest w nim wyjście S-Video. W zestawie jest przejściówka
na component (3x czincz), oraz na composite (1x czincz).
W zestawie jest również śledź do niskoprofilowych obudów (wtedy trzeba
odpiąć wyjście D-Sub - jest na tasiemce).

Ciekawe jednakże że, nie ma HDMI. Wiem że są stosowne kable DVI-HDMI ale co
wtedy z dźwiękiem (karta zgłasza swój sterownik audio) ?

--
rb