Re: Myszka optyczna - ciekawostka

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 12:16:23 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kapsel"
>Może się zbliża koniec okresu gwarancyjnego? :>

Nie. Rozebrałem ją jeszcze raz i już wiem co było :-)
Złożyłem ją wprawdzie dobrze, ale nie do końca.
Płytka jest z jednej strony przykręcona razem z kółkiem, a z drugiej
wchodzi pod plastikowe uchwyty. No i najwyraźniej wysunęła mi się spod
tych uchwytów przed przykręceniem.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Today  is a good day to let down old friends
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. who need help.