Re: jaką nową drukarkę laserową do 400zł?

Autor: alan_transceiver <fuck_at_it.x>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 10:23:17 MET

Sławek Maculewicz pisze:

> Sam sobie odpowiem: wygląda na to, że odpowiednikiem Samsunga 2010 jest
> Xerox 3117. Tonery pasują.

Super, dzięki za tą informację!

Co do Samsungów, zraził mnie 1640, wyczytałem, że startowy toner nie ma
chipa, a reszta ma i przez to ciężko jest z namówieniem drukarki, żeby
drukowała dalej (podobno włożenie bezpiecznika nie pomaga, rozwiązaniem
jest przylutowanie jednej nóżki pamięci do masy w drukarce, ale szkoda
gwarancji). Jest jeszcze 2240, ale tutaj w ogóle informacji nie znalazłem.
Z tego co teraz wyczytałem na temat Xeroxa 3117, wystarczy wymienić
bezpiecznik w tonerze.