Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parÄ™ rzeczy mnie intryguje

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 01:03:08 MET

On 2008-12-30 00:50:15 +0100, "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> said:

> Trochê niedoszacowa³e¶. Wiêcej od niedawna sprzedaje siê laptopów ni¿
> desktopów.

Wola³em byæ ostro¿ny. Zreszt± rynek pecetów u nas jest do¶æ trudno
policzalny, bo w sumie nie a¿ tak du¿o osób kupuje nowe zestawy -
ca³kiem spora czêæ to wszelkiej ma¶ci apgrejdy oraz samodzielne
sk³adactwo, a tego raczej nijak nie da siê uwzglêdniæ w wiarygodnych
statystykach.

--
Pozdrawiam
de Fresz