Re: Dziwne zachowanie glosnikow 7.1

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 23:19:59 MET

> DTS to jeden z dwoch (obok Dolby Digital) popularnych formatow, w jakim
> zapisany moze byc cyfrowo dzwiek przestrzenny. Ty nie korzystasz z dzwieku
> przestrzennego, tylko stereo - dlatego glosniki (prawidlowo) odtwarzaja
> dzwiek tylko w dwoch glosnikach. Mozna to zmienic, przekierowujac ten
> dzwiek na inne kanaly albo symulujac (z marnym skutkiem, jesli zalezy Ci
> na jakosci muzyki) dzwiek przestrzenny. Ale to nie temat na te grupe -
> rzecz dotyczy oprogramowania.

Nie znam sie, eni wiem co to ten DTS, ale wiem, ze jak go wlaczam, to dzialaja
mi wszystkie glosniki na MP3, a na innych programach nadal nie
a jak wylaczam DTS to nawet na MP3 dzialaja tylko dwa...

Ok, ja wiem, ze to MOZE jest poprawne, chodzi mi o to co zrobic zeby
przekierowac lewy kanal stereo na wszystkie "lewe" glosniki a prawy na
wszystkie "prawe"... a jaka w takim razie to niby mialaby byc grupa ? :(

pozdrawiam,
Kuba