Re: ATI Mobility Radeon HD 3450 VS GeForce 9600M GT - prosze o wasze sugestie

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 21:36:21 MET

Energiasl pisze:
> niedlugo ciebie wylaczymy i bedzie swiety spokoj - zamiast odsylac mnie do
> google, moglbys podac bezposredni link i zasili grupe ciekawskich

Mógłbym, ale... ciekawscy z grupy dobrze wiedzą. Osoby którym się nie
chce i tak zadadzą pytani n-ty raz, nie sprawdzając czy aby już nie
padła odpowiedź.

PS: gdybyś umiał czytać ze zrozumieniem, znalazłbyś mimo wszystko
odpowiedź, to jest linkę do porównywarki GPU. No ale czytanie ze
zrozumieniem to w dzisiejszych czasach coraz rzadziej spotykana
umiejętność i w sumie nie dziwne, że nie zauważyłeś...

PPS: ta liczba mnoga w twoim poście oznacza, że masz jakiś mandat od
grupy by się wypowiadać w imieniu innych, czy raczej ogromną skromność i
użycie pluralis maiestatis?

--
| Andrzej Libiszewski,          JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
|   Computers don't make errors - What they do, they do on purpose.    |