Re: Drukarka i fotografie

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 08:44:06 MET

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał w
wiadomości news:gj8uis$nmr$1@news.task.gda.pl...

> Nie pogrążajcie się, ten człowiek od x lat zajmuje się skanowaniem i
> wydrukami foto, sam wielokrotnie skanowałem u niego slajdy.

i myslisz ze jak ktos sie czyms zajmuje, to zaraz to czyni z niego wielkiego
esperta?

> Co więcej z usług jego korzystają takie autorytety fotografii jak Andrzej
> Mroczek, jeśli wam to coś mówi. A poniżej macie link na popracie tych
> słów:

co nie przeszkadza mu byc zwyklym bucem i usilnie pracowac na miano zwyklego
trolla

to jest grupa dyskusyjna, ktos oczekuje rady, i to nie w stylu jakich
udziela kubus, strugajac wielkiego drukarksiego bozno, tylko rady, ktora mu
w czyms pomoze, ktora bedzie mogl wykorzystac, tymczasem twoj ekpert,
potrafi jedynie krytykowac, niczego nie tlumaczac i odsylajac kazdego do
internetu i szukania

pierwsze swoje zdjecia skanowalem w polowie lat 90, i drukowalem na roznych
drukarkach, nawet na takich po kilkadziesiat kpln , takze tez troche sie na
tym znam, tylko w przeciwienstwie do niego, jestem sie w stanie probowac
postawic sie w pozycji pytajacego i domyslac czego potrzebuje i co tak
naprawde wykorzysta, o czym zreszta napisalem w pierwszym poscie, tak
ochoczo i oczywiscie bez wyjasnienia skrytykowanym przez kubusia