Re: Drukarka i fotografie

Autor: Jacek <adres_at_moj.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 06:12:52 MET

Dnia Sun, 28 Dec 2008 23:28:55 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

> Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Nie pogrążajcie się, ten człowiek od x lat zajmuje się skanowaniem i
> wydrukami foto, sam wielokrotnie skanowałem u niego slajdy. Co więcej z
> usług jego korzystają takie autorytety fotografii jak Andrzej Mroczek, jeśli
> wam to coś mówi. A poniżej macie link na popracie tych słów:
>
> http://www.skanowanie.com.pl/html/opin.html

Nikt nie podwaza, ze to robi, ze robi to dobrze. Chodzi o to jak sie
zachowuje. Poczytaj sobie jego odzywki:

"Ps. na przyszlosc sprawdzaj z kim dyskutujesz, nie bedzie obciachu ;)

Swietnej jakosci duuuze powiekszenia z plikow cyfrowych i slajdow!
Druk, naklejanie na pianke, foliowanie, oprawa w ramy.
Przygotowywanie wystaw fotografii. Szczegoly www.skanowanie.com.pl"
I jak to o nim swiadczy?
Uwazaj z kim gadasz, ja jestem de best.
Jak ktos jest normalny, to dyskutuje normalnie, a nie wali takie teksty.