Re: Dziwne zachowanie glosnikow 7.1

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 23:16:14 MET

> To jest na pewno kwestia sterowników. Poszukaj dobrze, może w panelu
> sterowania (Dźwięki i urządzenia audio -> zaawansowane) są ustawione
> stereo? Albo gdzieś w innym miejscu w sterowniku samej karty...

Karta wedlug strony Asusa nazywa sie tak: SupremeFXfeaturing ADI&reg; 1988B Codec
Audio Card
Wedlug Windowsa tak: SoundMAX HD Audio

No i teraz tak, robilem cuda , szukalem, patrzylem zmienialem... i mam dosc,
ALE dzieki tobie cos znalazlem, jakis system DTS - w ustawieniach karty, byl
tam wczesniej, ale nic nie dawal. I juz wiem czemu: problem w tym, ze... :| w
Winampie daje - teraz mp3 ida na wszystkie glosniki, ale np youtube czyli
dziwkei systemowe nadal graja tylko na dwoch glosnikach... :|

rece opadaja... ja chce wrocic do kamienia lupanego :P

pozdrawiam,
Kuba