Re: Prosba o pomoc w doborze plyty.

Autor: anchmu <no_spam_anchmu_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 20:23:49 MET

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:ufh74qzgjvga.dlg@chichot.truposza.pl...

> Zdecydowanie zmień zasilacz na mocniejszy, zwłaszcza jak chcesz potem
> kręcic... co do mobo; na tym elemencie nie nalezy oszczedzać bo to
> fundament
> twojego komputera, oszczedź na czyms innym.

Nie wydaje mi sie ze wydatek rzedu 350 zeta to oszczednosc.
Mozna kupic plyte za 120 - 170 zeta to chyba to jest oszczednosc.
A co masz przeciwko plytom wymienionym przeze mnie?
GA-EP35-DS3
P5QL-E
Czy sa az takie oszczednosciowe?
Oczywiscie sa "monstra" za ponad 600, 700 zeta, ale to chyba nie dla mnie
(az takim maniakiem overclokingu to nie jestem)
Co do zasilacza to licze sie ze do Quada jest za "cienki", ale sadze ze
E5200 powinien wyciagnac.
Zdrowka
Andrzej