Biegające po ekranie pixele

Autor: Marek <marods8_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 19:57:50 MET

Witam,
Gdy wcześniej miałem GeForce4200Ti po instalacji sterowników czasami
po ekranie biegały mi pixele nie był to jeden tylko kilkanaście i na moment
wyłączał się monitor (LCD Samsung 204B, praca w 1600x1200), gdy zmiejszyłem
rozdzielczość problem znikł, pomyślałem karda nie wyrabia z monitorem,
więc wywaliłem ją, kupiłem Radeona 9800pro (ze względu na obraż), zjawisko
ustało, ale gdy zmieniłem na sterowniki na inne znowu się to pojawiło

Teraz mam Geforce Quadro FX1100 znowu mam to zjawisko, raz wiecej raz miej
raz się wyłącza raz nie, znikają po zmianie rozdzielczości bądź z kolorów
32-bit na 16bit. Mam stery sciągniete ze stronki (podał ją koleś z allegro
od którego kupiłem karte), nie mam innych.

Czy może ktoś podpowie mi o co chodzi, czy to wina monitora, czy terowników,
i jak się tego pozbyć. Powiem że na 9800pro naprade pracowałem ponad rok bez
problemu, a teraz znowu

Dzieki za porady

Pozdrawiam