Re: jaką nową drukarkę laserową do 400zł?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 14:09:56 MET

alan_transceiver pisze:

> Jak w temacie. Zależy mi głównie na niskich kosztach eksploatacji.
> Wydruk jakieś 200-300 stron miesięcznie. Mile widziany ethernet, ale
> pewnie nie w tej cenie i trzeba będzie pozostać przy USB.
> Jakie konkretne modele polecacie?

Hej, specem nie jestem ale moge wyrazic swoje zdanie na temat pewnej
drukarki laserowej. Otoz nabylem jakis rok temu Samsunga ML-2010PR.
Drukuje jak na domowego usera (nie biurowego) dosc sporo, bo jakies
skrypty na uczelnie itp. Jak do tej pory nie bylo problemow,
"dosypywalem" proszek do tonera (9zl 100g, starcza na jedno uzupelnienie
i troche zostaje, na jednym pelnym tonerze spokojnie klepniesz 3000
kartek) kilka razy, nadal smiga, pewnie niedlugo czeka mnie wymiana
bebna swiatloczulego (~30zl na allegro) ale koszt niski. Jak dla mnie
koszty eksploatacyjne sa naprawde niskie i ogolnie moge polecic.

--
Pozdrawiam,
Maciek