Re: Drukarka i fotografie

Autor: jerzu <to_jest_fajans.jerzu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 12:12:28 MET

On Sat, 27 Dec 2008 11:43:57 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:

>To kup selphy canona, ma czytnik kart i w ogóle bez komputera to zrobisz i
>jest taka mała że możesz ją zabrać do znajomych. A jakość jak w labie.
>Przy czym odbitka kosztuje około 2x więcej niż w labie, ale za wygodę i
>czas trzeba płacić.
>A do wydruków na A4 kup sobie laser.

Bez sensu. Poobstawiam się dookoła drukarkami :-))
IMHO do domu najlepszym wyjściem jest drukarka atramentowa, do tego
ona właśnie została stworzona. Po co mi laser w domu, skoro w roku
drukuję jakieś 50 kartek tekstu A4 + kilka e-faktur? Wolę mieć
atramentówkę, czasem mogę wydrukować coś w kolorze, jakieś zdjęcie, i
mam jedno urządzenie. A noszenie drukarki ze sobą? No to już zakrawa
na kpinę.
Miałem kiedyś oddzielny skaner, laser do wydruków cz.b., atrament do
kolorów. Nie wiem, może wyrosłem z epoki gadżeciarstwa, teraz mam "All
In One", dla mnie wystarczy.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
-> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu