Re: Jaka karta sieciowa?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 27 Dec 2008 - 19:22:02 MET

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:gj4pvn$1rk$1@achot.icm.edu.pl...
> Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości
>
> Chodzi Ci o WRT54GL ?

Nazw nie pamietam. Bliżej routerami zainteresowalem się dopiero rok temu,
jak sam potrzebowałem kupić swój pierwszy. A nieraz czytałem o różnego
rodzaju problemach jakie się na routerach zdarzają. U mnie nigdy żadnego
problemu nie było. W dodatku większosc tych "problematycznych" routerów z
postów była podłączona do łącza najwyżej 5-6 Mbit, u mnie provider dostarcza
net z prędkością 60-70Mbit (praktycznie limituje mnie tylko prędkość uploadu
danych ze źródła). Jak któryś komp u mnie był zostawiany na noc, to nigdy
sie ten router Asusa nie zawiesił, mimo że przez całą noc ściągał torrenty z
w/w prędkością.