Re: Drukarka i fotografie

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sat 27 Dec 2008 - 13:28:51 MET

Dnia 27.12.2008 Jakub Jewuła <biuro@skanowanie.com.pl> napisał/a:

> Hehe widze, ze jakies nowe zwyczaje sie pojawiaja :)

Nie zwyczaje, tylko możliwości.

> Jakby do mnie na impreze ktos przylazl z aparatem,
> czytnikim i drukarka to bym go za drzwi wyprosil :)

Gdzieś napisałem 'impreza?'. Ja np mam znajomych z którymi jeździmy w plenery
foto czy sesje, dlaczego mam nie zabrać do nich drukarki, skoro będzie
przydatna?

> Nie zgadza sie.

W sensie wydruków typu pisemko home-office (urząd/spółdzielnia/bank/podanie itp).

> Jak sie znasz to atrament, a jak sie nie znasz to nie kupuj
> nic tylko zanos pliki do labu.

Atrament do zdjęć za mało trwały, blaknie i nie odporny na wilgoć.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***