Re: jaki router HSPA/LAN/WIFI?

Autor: Zbylut <Zbylut_at_NoWhere.zzz>
Data: Sat 27 Dec 2008 - 03:05:01 MET

Michal Bien napisal(a):

> podlaczony przez usb (BT a zwlaszcza wifi wpierdziela
> baterie w tel. az milo) to chyba najbardziej sensowany
> sposob mobilnego dostepu przy zasilaniu akumulatorowym.

trochÄ™ mniej trzyma, ale u mnie nawet przy intensywnym korzystaniu z
wifi czas pracy to kilka dni. Bez - tydzień. Dlatego śmiem sądzić, że da
się pociągnąć do usunięcia awarii (która z założenia jest rozwiązywana
po paru godzinach)

> Srednie rozwiazanie biorac pod uwage, ze nie da sie zrobic hot-swapa.

hibernacja-swap-wybudzenie. Nigdy nie widziałem w tym problemów (robiłem
w podróży)

> Szkoda ze nie produkuje sie juz praktycznie laptopow jak kiedys popularne z
> media bay, gdzie mozna bylo wyciagnac najczesciej niepotrzebny w drodze
> naped optyczny i wlozyc dodatkowy akumulator :(

prawda, prawda

> Osobiscie spokojnie tolerowalbym kilkaset gramow wiecej przy tych samych
> gabarytach w zamian za 2-krotnie albo i wiecej dluzszy czas pracy rzedu 6-
> 10h.

u mnie w d630 każda bateria to 4h, więc jako całość jest 8h czyli
całkiem przyzwoicie. A jak ktoś widział baterię od della to wie, że to
zaskakująco małe jest.

--
pozdrawiam, Zbylut