Re: CRC, BadSectory i co dalej

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Dec 2008 - 10:50:25 MET

qwerty pisze:
> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> U mnie też były takie same objawy i winny był kabel sata.
Kabel wymieniłem na nowy - przybyło BadSectorów już jest 244KB

Przy okazji - linuks sie wywraca, wiec potrzebny program na Windows do
sekwencyjnego zgrania plików lub chociaż do dosa gdzie jak nie bedzie
mógł czytać to pominie i będzie kopiował dalej.
Raczej a Windows bo w dosie dysków nie widać (SATA)