Re: CRC, BadSectory i co dalej

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Dec 2008 - 00:29:41 MET

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> Próbowałeś, jak ci radzą, zresztą słusznie, z wymianą kabli?

najpierw kopiuje wszystko na inny dysk.
Tak czy inaczej było 80KB w uszkodzonych sektorach.
Teraz jest 188KB. Wiec ze to kabel to 1% szans.

Może poleci kto oprogramowanie które w trybie read only pokaże mi w
którym miejscu i jakie pliki są na dysku?
I takie które zgrywać bedzie jak leci ale pominie jak nie bedzie mogło
odczytać.