Re: Podlaczenie monitora po DVI lub D-Sub. Czy na D-Sub strace cos na jakosci obrazu?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 23:57:56 MET

On 25 Gru, 23:24, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:

> X360 posiada HDMI i D-Sub (musisz jedynie dokupic kabel), PS3 d-sub nie
> posiada - ma tylko HDMI (poza tym obie konsole oferuja standardowo
> component y/pb/pr, rgb scart, s-video i composite). Na PS3 wiecej gier
> dziala w 1080p (pozostaje kwestia tego, na ile prawdziwe jest to 1080p -
> czesto, choc nie zawsze jest to upscaling).

Czyli w przypadku PS3 w gre wchodzi tylko podlaczenie przez DVI.

Pytanko do grupy: czy w przypadku bardzo czestego przelaczania kabli
wtyczki sie nie wyrobia?

> Rzecz dyskusyjna - w sumie zalezy, jaki rodzaj gier preferujesz (wliczajac
> te dostepne wylacznie przez siec) i jak duze znaczenie maja dla Ciebie
> uslugi w rodzaju NXE czy Home. Moc obie konsole maja podobna, za to PS3
> jest... znacznie cichsze i ma blu-ray (oraz pad z czujnikami polozenia).

Wlasnie tak przegladam sobie gry na ebayu (w sensie chodzi mi o
tytuly) to bardziej mi podchodzi PS3.
PS3 oprocz tego co wymieniles ma tez zalete w postaci bezplatnej gry
online.
A sama konsola raptem ok 200 zl drozsza od xboxa360 elite.

Pozdrawiam
Rafal