Dziwne zachowanie glosnikow 7.1

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 14:26:31 MET

Witajcie,

Od dawna mialem plyte glowna z kartami muzycznymi 7.1 wiec od dawna mialem tez
glosniki Creative 7.1 i graly fajnie.

Ale z pol roku temu kupilem sobie plyte Asus Commando i glosniki zaczely
dzialac inaczej - moze ktos mi powie czemu :P:P bo ja pojecia nie mam.

Normalnie (poprzednio), kiedy odpalalem np mp3 nagranego w zwyklym stereo (a
nie 7.1), to wlaczaly mi sie 3 glosniki jednej strony jako lewe stereo i 3
glosniki prawej strony jako prawe stereo.
A teraz po zmianie na Asus Commmando mam tak, ze dziala tylko lewy przedni i
prawy przedni...

glosniki sa podlaczone dobrze i dzialaja poprawnie, bo testy ze
sterownikow "szumia" mi na wszystkich glosnikach po kolei. Widze tez, ze w
grach ktore obsluguja 5.1 tez dziala mi wiecej glosnikow :/

jak KURDE spowodowac zeby na zwyklym stereo wlaczaly sie wszystkie glosniki? :(:
(:(

HEEEEEEEEELP :(

pozdrawiam,
Kuba