Re: LAPTOP 2300-2800z?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 22:10:36 MET

Piotrek wrote:

> dosc durny artykul jesli by sie zastanowic nad tymu "zarzutami" co do MS :)

Nie mam nic do MS - sam używam Windowsów. Co do "zarzutów" - to są
potwierdzone informacje producentów.

> nie bronie MS, ale z grubsza jak sie MS moze bronic tanimi wersjami OEM
> przed ekspansja darmowego Linuxa:)
> jak ktos chce to go sobie zainstaluje, jak ktos nie chce to nie kupilby tez
> notebooka z Linuxem.

Netbooka. O tym dyskutujemy - swoją drogą Linux - Linuksa...

> po drugie organiczenia sprzetowe, no coz jakos widze cala mase sprzetu w
> roznej konfiguracji sprzetowej i to z systemem MS na pokladzie wiec cos w
> tym artykule sie zagalopowali z oskarzeniami lub pochopnie wyciagaja
> wnioski.

Ja to pisałem, możemy dyskutować ;)

> prawda jest taka ze ludzie lubia tani sprzet wiec jesli producent moze
> sprzedac notebooka z i z 1 lub 2 gb RAMu to to zrobi a ludzie kupia bo nie
> mysla.

Netbooka.

> co do zarzutu ze MS takie ograniczenia wprowadzil w zwiazku z tym ze ludzie
> beda na tym instalowac Viste to kolejna bzdura bo wlasnie wiekszosc tych
> slabych maszyn jest sprzedawana z Vista :)

Netbooka.

> jesli chodzi o sterowniki to nie MS je pisze a producenci sprzetu, wiec do
> nich pretensje a nie do MS.

Jak to się mówi na listach: bzdura. MS wyraźnie zakazało producentom
umieszać sterowniki do np. Windowsa XP na serwerach np. nvidii - a
wystarczy dodać do standardowego pliku konfiguracjisterownika jedną
linijkę i działa...

> wielu producentow juz od dawna nie pisze sterownikow pod 98 a reszta juz
> przestala pisac pod XP do niektorych sprzetow.

Nie spotkałem się z takim urządzeniem (typowym, obecnie pojawiającym się
na rynku), co nie ma sterowników dla Windows XP - może jakaś specyficzna
kamera wbudowana w laptopa... Podaj proszę przykład.

> a juz pisanie o Aero jako uciazliwym wodotrysku(ktory nie ma wplywu na
> wydajnosc systemu przy obecnym i nawet 2-3 letnim sprzecie) to taka
> przyslowiowa wisienka na torcie i gwozdz do trumny dla piszacego ten artykul
> :)

Pierdoła jakaś z autora, szczególnie, że wymagane WDDM, dla Aero Glass
karta z Pixel Shaderem 2.0 i 128MB to podstawowe wyposażenie netbooka.

> ot ktos sie nie znal i splodzil taki durny artykul, inny sie nie znal i w to
> uwierzyl a jeszcze inny podeslal do niego linka :)

A następny ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Świat jest okrutny
:-)

Tutaj masz kolejną bzdurę, właśnie puściłem:
http://www.aspire1.pl/2008/12/23/strzez-sie-wykrywacz-laptopow-w-rekach-kradziejow/

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,